ابزارهای یافتن لانگ تیل کیوردها
نوشته شده توسط : javaneh

چطور long tail keywords مرتبط با موضوع سایت خود را پیدا کنیم؟ قطعا برای یافتن لانگ تیل کیورد نیاز به زمان طولانی دارید. ابزارهای متنوعی در این زمینه وجود دارد که به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی طولانی مناسب با حوزه کاری خود را پیدا کنید. در ادامه چند ابزار کاربردی در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

1. استفاده از پیشنهادات گوگل

یکی از ابزارهایی که به شما در یافتن کلمات کلیدی طولانی کمک می کند، استفاده از پیشنهادات گوگل است. شما می توانید با سرچ کردن کلمه کلیدی موردنظرتان در گوگل به پیشنهادات آن دسترسی داشته باشید.

 

2. بهره گیری از ابزارهای گوگل

گوگل ابزارهای متنوعی برای یافتن کلمات کلیدی به کاربران ارائه کرده است. برخی از ابزارهای پیشرفته گوگل در این زمینه می توان به گوگل ادوردز(Google Ads)، گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و سرچ کنسول (Search Console) اشاره کرد.

 

3. قابلیت تکمیل خودکار یا auto complete گوگل

از دیگر کاربرد های گوگل در رابطه با یافتن کلمات کلیدی دم دراز، می توان به قابلیت تکمیل خودکار آن اشاره کرد. شما می توانید کلمه کلیدی موردنظر را در سرچ گوگل بنویسید. سپس به طور خودکار کلمات کلیدی لانگ تیل مرتبط به شما نشان داده میشود.

 

4. بررسی تالارهای گفتگو

یکی دیگر از روشهایی که به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی طولانی مورد نظر خود را پیدا کنید، بررسی تالارهای گفتگو مرتبط با حوزه کاریتان است. در این تالارها کاربران، مشکلات، سلایق و سوالاتشان را بیان می کنند. با استفاده از این موارد به راحتی می توانید، کلمه کلیدی دم دراز موردنظرتان را انتخاب کنید.

بعد از این که کلمات کلیدی طولانی و مرتبط با موضوع خود را پیدا کردید، لازم است پرسرچ ترین آنها را انتخاب کنید و سپس در محتوا خود بکار ببرید. بنابراین به تولید محتوا با long tail keywords هایی بپردازید که باعث افزایش سئو سایتتان شود.

در مطلب " چگونه بهترین کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟ " به شما یاد داده ایم که بهترین کلمات کلیدی را با کمک ابزارهای مختلف پیدا کنید.

 

معیار انتخاب بهترین کلمات کلیدی دم دراز چیست؟

هنگام انتخاب کلمات کلیدی پر سرچ، برای نشان داده شدن در نتایج جستجو گوگل لازم است؛ یکسری معیار و ویژگی ها را در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگی های انتخاب بهترین کلمات کلیدی می پردازیم. 

 

 

  • تعداد کلمات

هرچه کلمه کلیدی موردنظرتان طولانی باشد و از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده باشد، امکان سرچ آن توسط کاربران افزایش می یابد. بنابراین هنگام انتخاب کلمه کلیدی دم دراز، طولانی ترین و پر سرچ ترین آنها را استفاده کنید.

 

  • مقدار سرچ کلمه توسط کاربران

گوگل همواره در راستای رفع نیاز کاربران می کوشد. هرچقدر یک کلمه کلیدی در گوگل بیشتر سرچ شده باشد، از نظر کاربران اهمیت بیشتری دارد. بنابراین از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد.

 

  • در نظر گرفتن رقبا

قطعا رقبای زیادی در حوزه کاریتان برای شما وجود دارد. بنابراین هنگام انتخاب کلمات کلیدی بایستی، رقبای خود را نیز در نظر بگیرید و عملکرد خود را نسبت به آنها بهبود دهید.

 

چطور کلمات کلیدی دم دراز را در محتوا به کار ببریم؟

به کاربردن کلمات کلیدی دم دراز در طول محتوا، این امکان را فراهم می کند تا یک محتوای دست اول داشته باشید. یک محتوای خوب بایستی از اصول سئو پیروی کند و در راستای پاسخ دهی به سوالات کاربران تهیه شده باشد. با استفاده از کلمات کلیدی طولانی در محتوا به راحتی می توانید، سوالات کاربران را پاسخ دهید. برای بکار بردن long tail keywords در طول محتوا، اصولی وجود دارد که بایستی با آنها آشنا شوید.

  • در تگ تایتل و هدینگ محتوا تنوع ایجاد کنید.
  • در تمام قسمت های سایت از کلمات کلیدی دم دراز استفاده کنید.
  • از به کاربردن کلمات کلیدی بلند در alt تصویر، توضیحات متا، h1 و Url غافل نشوید.
  • از کلمات کلیدی طولانی در محتوا سایت استفاده کنید.
  • در استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل در محتوای سایت زیاده روی نکنید، زیرا باعث کاهش خوانایی محتوا می شود. 

تاثیر کلمات کلیدی لانگ تیل در رتبه گوگل

با استفاده از long tail keywords به راحتی می توانید، مشتریان را برای خرید محصول از سایت خود ترغیب کنید. رتبه گرفتن در کلمات کلیدی کوتاه به دلیل رقابت زیاد در آن ، نیاز به هزینه و زمان بیشتری دارد. در صورتی که در کلمات کلیدی دم دراز رقابت کمتری وجود دارد و همین مسئله کار را برای شما راحت میکند. کسب بهترین رتبه در گوگل توسط کلمات کلیدی طولانی سرعت بیشتری دارد.

اگر شما هم قصد دارید سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در اولین نتایج گوگل مشاهده کنید، یافتن کلمات کلیدی دم دراز به صورت اصولی در کوتاه ترین زمان این امکان را برایتان فراهم می کند.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: